Klanttevredenheid Diagnostiek 2024 Uw gegevens Uw gegevens Bij WBVR vinden we het belangrijk om te weten wat u van onze dienstverlening vindt. Via het invullen van deze enquête kunt u uw mening daarover geven. Het invullen van de vragen neemt slechts 5 minuten in beslag. Met de resultaten kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Bij een aantal vragen wordt gevraagd naar een beoordeling van de geleverde dienst. Dit kunt u doen door een cijfer tussen 10 (uitstekend) en 1 (ruim onvoldoende) te geven. Privacy en anonimiteit De resultaten van dit klanttevredenheidsonderzoek worden anoniem verwerkt. In het kader van de privacy wetgeving koppelt het systeem uw antwoorden niet aan een mailadres. Het invullen van de vragenlijst kan hierdoor niet tussentijds worden onderbroken. We vragen u daarom het onderzoek in één keer af te ronden zodat uw antwoorden worden meegenomen in de resultaten. A. Contact met WBVR Heeft u het afgelopen jaar contact gehad met WBVR (telefoon/e-mail)?* Nee Ja Heeft u contact gehad via de telefoon?* Nee Ja Hoe is de telefonische bereikbaarheid van WBVR? (10 = Uitstekend / 1 = Ruim onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe tevreden bent u over de manier waarop uw vraag werd beantwoord/opgepakt? (10 = Uitstekend / 1 = Ruim onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de informatie die u kreeg tijdens het telefonisch contact? (10 = Uitstekend / 1 = Ruim onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Heeft u nog suggesties of opmerkingen in relatie tot het telefonische contact? We horen het graag: Heeft u contact gehad via e-mail* Nee Ja Wordt uw email binnen een redelijke termijn beantwoord? (10 = Boven verwachting snel / 1 = Veel te laat) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe tevreden bent u over de manier waarop uw vraag werd beantwoord/opgepakt? (10 = Uitstekend / 1 = Ruim onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de informatie die u kreeg tijdens het email contact? (10 = Voldoende / 1 = Onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Heeft u nog suggesties of opmerkingen naar aanleiding van het mailcontact? We horen het graag: B. Diagnostiek op website WBVR Heeft u het afgelopen jaar onze website Diagnostiek: testen op dierziekten of de pagina Nieuws op testgebied bezocht op zoek naar informatie (bv. in het kader van export/screening/KI-waardigheid)? Nee Ja Heeft u gezocht naar de tarieven(lijst) voor analyses?* Nee Ja Is de tarievenlijst – en zijn daarmee de tarieven – makkelijk vindbaar? (10 = Uitstekend / 1 = Heel slecht) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Kunt u in de tarievenlijst de informatie over de onderzoeken gemakkelijk vinden?* Nee Ja Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de informatie over de onderzoeken die u via de tarievenlijst wordt gegeven? (10 = Voldoende / 1 = Onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 U heeft gezocht naar ‘Opdrachtformulieren’?* Nee Ja Zijn de opdrachtformulieren gemakkelijk te vinden? (10 = Goed / 1 = Slecht) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 C. Inzenden materiaal Heeft u het afgelopen jaar materiaal ingezonden voor onderzoek?* Nee Ja Hoeveel monsters stuurt u naar schatting in op jaarbasis?* 1 - 50 monsters 50 - 500 monsters 500 - 1000 monsters meer dan 1000 monsters Hoe vaak stuurt u op jaarbasis monsters in?* Dagelijks Wekelijks Maandelijks Slechts een enkele keer per jaar Van welke diersoorten stuurt u voornamelijk monsters in? (meerdere antwoorden mogelijk)* Hond Rund Kat Varken Kip-pluimvee Vis Paard Overige Na afloop van alle gevraagde onderzoeken per inzendformulier rapporteert WBVR alle testuitslagen aan de opdrachtgever. Sommige onderzoeken worden tussentijds al gerapporteerd. Hoe beoordeelt u de doorlooptijd van het onderzoek? (10 = Uitstekend / 1 = Ruim onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 We proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden bij afwijkingen van de doorlooptijd. Hoe beoordeelt u de informatievoorziening van de afwijkende doorlooptijd? (10 = Uitstekend / 1 = Ruim onvoldoende) * 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Heeft u nog suggesties of opmerkingen naar aanleiding van de rapportage van de testuitslagen? We horen het graag: Zijn er testen die ontbreken in ons aanbod en die u graag toegevoegd zou willen zien? We horen graag welke dat zijn: WBVR stelt alles in het werk om de service voor haar klanten zo goed mogelijk te houden/maken. Graag horen we van u hoe wij onze service verder kunnen verbeteren: Privacy* Ik stem in met de verwerking van mijn persoonsgegevens voor bovenstaand doel. Op deze verwerking is de privacyverklaring van WUR van toepassing. Lees de privacyverklaring Deel: Twitter Whatsapp Email Linkedin Overig